Word of Mouth Marketing

Monday, May 14, 2007

KobiFinans' tan Womm Yazıları

İnsanlar, başkalarıyla her şeyden çok, bir tür duygusal ilişki kurdukları şeyler hakkında konuşurlar.

İşe insanları ikna etmeye çalışmakla başlamayın. Direneceklerdir.
Çok değerli bir fırsat sunma tutumundan yola çıkın


İnsanlara sizin ürününüzden söz ettirecek nedenleri bulup çıkarmakta size yardım edecek olan şey o ürünün değerinin yaratacağı heyecandır.

Ürününüzde, insanları gerçekten ondan söz etmeye götürecek ilginçliğin ne olduğunu düşünün.

Kuşku ilgiyi artırır: Kuşkunun ve merakın vereceği rahatsızlık insanların ilgisini artırır ve bu konuda kafa yormalarına neden olur. İnsanları gördüğü bir şeyin gerçek olup olmadığı konusunda kuşkuya düşürün; rahatı kaçacak, konuyu araştıracak ve soruşturacaktır.

Sürpriz faktörü ilgi yaratır. İnsanlar karşılaştıkları sürprizler hakkında konuşmayı severler.

“Alerjiden rahatsız olan birisi eczanelerde satılan alerji ürünlerini bilebilir ama bir arkadaşı ona: "sen hiç şu marka ilacı denedin mi?" diye soruncaya kadar o ilacı almak için harekete geçmez. Ama sorulunca hemen satın alır.

Link

Tevfik Dalgıç Ve Asuman Bayrak a teşekkürler

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats