Word of Mouth Marketing

Thursday, May 17, 2007

İnsanların Mesajınıza Dikkat Edecek Zamanı Yoook

USA'DEN ( NEW YORK ) WOMM KONUSUNDA ÇALIŞMALAR YAPAN BİR ARKADAŞIMIZIN KONU İLE İLGİLİ YORUMLARI ÇOK GÜZEL . UMARIM KENDİSİNİ TÜRKİYEYE'DE GETİRMEYİ BAŞARIRIZ KONUŞMACI OLARAK. SİZLERE PAYLAŞMAK İSTEDİM .

''TAVSİYE EDERİM TÜKETİCİYİ NASIL KENDİNİZE BAĞLAYABİLİRSİNİZ? SİZİNLE GEÇİRDİĞİ ZAMANIN NASIL DAHA DEĞERLİ OLMASINI SAĞLAYABİLİRSİNİZ? HERKES BİR KOŞUŞTURMACA İÇİNDE. HİÇBİR TÜKETİCİNİN SİZİN MESAJINIZI DİNLEMEYE NE ZAMANI NE DE ENERJİSİ VAR. MTV NETWORKS EXECUTİVE VİCE PRESİDENT’I COLLEN FAHEY, RUSH OTX ONLİNE ARAŞTIRMA ŞİRKETİYLE 4,213 GÖNÜLLÜ DENEĞİN NORMAL BİR GÜNDE YAPTIKLARI İŞLERİ ALT ALTTA YAZMIŞLAR. SONUC? 20. YÜZYIL İNSANININ 31 SAATLİK AKTİVİTEYİ 24 SAATE YAPTIĞI ORTAYA ÇIKMIŞ. REKLAMCILAR VE REKLAM VERENLERİN İLK DÜŞÜNMESİ GEREKEN KONU, İLGİSİ FARKLI MECRALARA BÖLÜNMÜŞ TÜKETİCİYE NE YAPMALI DA SEÇİLEN MECRADA İLETİLEN MARKA MESAJINI EN EFEKTİF ŞEKİLDE DUYURMALI?

TÜKETİCİNİN İLGİSİNİ ÇEKMEK NE YAZIK Kİ ARTIK YETERLİ OLMUYOR. BİR DÖNEM SANATTA ŞOK ETMENİN KABUL GÖRÜP SONRASINDA BİR ANLAM İFADE ETMEDİĞİ GİBİ SURATINA TOKAT ATIP İLGİSİNİ ÇEKTİĞİN TÜKETİCİ ARTIK KENDİSİNİN DE BİR ELİNİN OLDUĞUNU FARK ETTİ. CEVABINI GAYET GÜZEL BİR ŞEKİLDE HİÇ GECİKTİRMEDEN VERİYOR. NE YAZIK Kİ MECRA KİRLİLİĞİ HAD SAFHAYA VARMIŞ DURUMDA. HERGÜN YENİ BİR ŞEYİN ÇIKTIĞI, YENİ BİR BLOGUN, SİTENİN, ÜNLÜNÜN POPÜLER OLDUĞU BİR ORTAMDA KİME NE ŞEKİLDE SESLENİYORSUN? TÜKETİCİNE NE DİYORSUN? İLETİŞİMDE STRATEJİ BİR KERE DAHA ÖNEM KAZANIYOR.

AMERİKADA ŞU AN EN POPÜLER KONULAR ŞUNLAR :

1. SANA ÖZEL( MASS CUSTİMİZATİON BAŞLIĞI İLE KONU HAKKINDAKİ EGİTİM HAZIR )

2. DAHA HIZLI ( MC DONALD EXPRESS, TESCO EXPRESS, CARREFOUR EXPRESS , TEB EXPRESS ,AKBANK AMERİCAN EXPRESS,CEPTEN KREDİ.. )

3. DAHA AKILLI, DAHA KOLAY ( BASİTLİK&SADELİK BAŞLIĞI İLE KONU HAKKINDAKİ EĞİTİM HAZIR ) ''

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats