Dedikodu Pazarlanır Mı ?
Tunç un blogunda yer verdiği bir Womm yazısı .Yorumlar benim çok hoşuma gitti :
Bence Türkiye’de ihtiyaca dayalı tüketime yavaş yavaş doyuyoruz (hala büyük şehirlerle sınırlı olsa da). Bu da ihtiyaç yaratmak zorunda bırakıyor üreticileri. Daha önce hayatımızda olmayan birşeyin, aslında bizim için ne kadar büyük bir eksik olduğunu anlatmak zorundalar artık.
Özlem Cihan
Bir de piyasada artık ihtiyaca göre ürün üretim dönemi bitti benim gözlemlediğim. Yeni bir ürün üretiliyor ve bunun ihtiyaç duyulası özellikleri ön planda tutuluyor ve ürün yüksek pazar paylarına sahip oluyor…Mehmet Eskici
Magazin programlarında, dünyaca ünlü dergilerde pazarlanan nedir ki? O kadar meraklıyız ki zaten dedikodu yapıyoruz, bir de akıllı insanlar madem bu çok kullanılıyor, bunu da satalım demişler. Ama bu iyi bir şey mi?Gülriz Hande Saraç
Bence Türkiye’de ihtiyaca dayalı tüketime yavaş yavaş doyuyoruz (hala büyük şehirlerle sınırlı olsa da). Bu da ihtiyaç yaratmak zorunda bırakıyor üreticileri. Daha önce hayatımızda olmayan birşeyin, aslında bizim için ne kadar büyük bir eksik olduğunu anlatmak zorundalar artık.
Özlem Cihan
Bir de piyasada artık ihtiyaca göre ürün üretim dönemi bitti benim gözlemlediğim. Yeni bir ürün üretiliyor ve bunun ihtiyaç duyulası özellikleri ön planda tutuluyor ve ürün yüksek pazar paylarına sahip oluyor…Mehmet Eskici
Magazin programlarında, dünyaca ünlü dergilerde pazarlanan nedir ki? O kadar meraklıyız ki zaten dedikodu yapıyoruz, bir de akıllı insanlar madem bu çok kullanılıyor, bunu da satalım demişler. Ama bu iyi bir şey mi?Gülriz Hande Saraç
Labels: Community Marketing, Nedenwom ;
0 Comments:
Post a Comment
<< Home