Word of Mouth Marketing

Tuesday, May 15, 2007

Artık Daha Fazla Mesaj Vermeye Çalışmayın , Hem Kendi Marka Algınızı Zedeliyor ,Hem de Müşterilerinize Zarar Veriyorsunuz


Her marka ve firma , bu tip binlerce mesajı , herkese hitap eden bu tip kitlesel mecralarda hergün yayınlıyor. Tüketici ise kendisi ile alakası olmayan bunca mesajı algılamaya uğraşmak yerine , bilinçaltı yardımıyla otomatik olarak reddediyor . En basitinden kendinizi bir düşünün .Yani bunca reklamın içinde kendini ilgilendirebilecek olan birkaç ürün veya bilgiyi kaçırmamak için dikkat, ilgi ve enerjisini bu mesaj raflarına vermiyor . Tüketicinin zamanı yok , o ağır bir stres içinde yaşamını sürdürme derdinde . Yorgun , kırgın , ilgiye muhtaç , umutsuz ve kendisine bencilce bişiyler satmak isteyenlerden bıkmış . Bu nedenle sizin para vererek birilerine yaptırdığınız bu reklam çalışmaları , satın aldığınız mecralar ; ancak bir womm yaratma özelliği varsa beklediğiniz olumlu etkiyi yaratabiliyor ; aksi taktirde müşteri için bunlar duvar kağıdından farksız , bana inanmıyorsanız Coca Cola ve P&G CMO larına sorun . Ben nedenwom.com da bu konudaki değişimi ve çokululslu şirketlerin aldıkları global kararları tek tek ve açık açık yazdım. Bunca mesaj yoğunluğu içinde , algılanma olasılığınızın çok çok düşük olduğunu söylüyorum bu kadar. Kendinizi hedef tüketicinize tanıtma sorumluluğunu birilerine para vererek , kısa yoldan üzerinizden atamayacağınızı bir anlasanız!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats