Word of Mouth Marketing

Monday, May 28, 2007

Arda Kutsal'dan Neden Womm ve Neden Web2.0 Yorumları

İnsanlar konuşmak istiyorlar, insanlar fikirlerini söylemek, paylaşmak istiyorlar.En önemlisi insanlar önemsenmek istiyorlar, bilgilerine danışılsın istiyorlar.Bu kadar hareketin olduğu dünyalarında, birileri onların varlığını hissetsin istiyorlar.

Herkes konuşmak, fikirlerini söylemek ve paylaşmak istiyor. Medya dediğimizde aklımıza ilk televizyonlar geliyor, o zaman birlikte bu kültüre yoğunlaşalım.Diziler ve yarışmalar... Hepsinin asıl hedefi reyting, ve yüksek rakamları nelerin aldığını hepimiz biliyoruz. Peki ne oluyor? İnsanlar bir kutuya odaklanıp, bir süre hipnotize oluyorlar. Bu süre içinde kilitlenmiş şekilde kendilerine sunulan, verilen herneyse onu izliyorlar. Belki o anda seyrettikleri programa etkide bulunabilmek, olayın içinde olmak istiyorlar.Peki ne yapıyorlar? Televizyon karşısında yapmak istedikleri eylemi, söylemek istediklerini, yorumlarını, ya programlara telefon ederek, yada dışarıda arkadaşları ile konuşarak gerçekleştiriyorlar. Biraz daha teknolojiye yakın olanlar web sayfaları açıyorlar ve etki etmek isteyip başaramadıkları konuları bu yöntemle paylaşıyorlar.

nedenwom: Bizde sürekli deneyim paylaşımı diyoruz , etkileşim diyoruz , tüketicilerin birbirleri ile iletişim kurması diyoruz
Not : Webrazzi Arda da endüstri mühendisidir. Web2.0 ve Womm içiçe geçmiş , birbirini destekleyen , yer yer aynı mesajları veren geleceğin güçlü konularıdır.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats