Word of Mouth Marketing

Tuesday, April 17, 2007

Üründe Yapılan Yenilik Ve Beraberinde Getirdiği Womm

Murat Buyurgan blogunda günümüzdeki yaşananları çok güzel özetlemiş . Ürünümüz üzerinde konuşulmaya değer olması gerektiği gerçeğini yakalamış olması dikkate değer bir tespit.
'Her gün binlerce farklı mesajla karşılaşan tüketicilerin yeni bir ürün ile ilgili bir mesajı alması git gide zorlaşmakta. Bu zorluk pazarlamacıları klasik yöntemlerin dışına çıkmaya itiyor. Günümüzde bir ürünle ilgili verilen tanıtım mesajlarının kitlelerden çıkıp bireylere kadar iniyor olması bir zorunluluk haline geldi. Bireylere verilebilen doğru mesajların Internet’in gücü ile birlikte çok daha samimi bir şekilde yayılma şansı var. Bu noktada internet’in iletişime kattığı güç, beğenilen ürünlerin ağızdan ağıza, çok daha büyük kitlelere ulaşmasını sağlıyor.

Ancak ağızdan ağıza pazarlamanın, yani tavsiye mekanizmasının çalışması için akıllıca kurgulanmış pazarlama kampanyalarından da ziyade üzerinde konuşulmaya değer ürünlerin var olması gerekiyor. Ağızdan ağıza pazarlamanın önemli unsurlarından olan blog yazarları ve okuyucuları yeniliğin adeta peşinden koşuyorlar.'

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats