Word of Mouth Marketing

Friday, March 30, 2007

Wommu Sahtekarca Yapılabilecek Sıradan Ucuz Kolay Bir Konu Sanmayın !

Womun Temeli Samimiyet , Paylaşım , Cesaret ve Gerçeklerdir .Altı Üstü Tasarımdan Mehmet Doğan komple Çözmüş Meseleyi . Kendisi ile gurur duyuyorum. Womm Konseptini çok temel ve öz şekilde açıklamış. Ellerine sağlık Mehmet Doğan . İyi ki varsın diyor , başarılarının devamını diliyorum . Kendisinin deneyim paylaşımı ile ilgili güzel bir yorumunu sizlere aktarıyorum :

'WOMM, Viral pazarlama kelimeleri ile ağzının suyu akan, kabiliyetsiz ve bilgisiz pazarlamacılar, Internet'i iletişim platformu olarak görmektense, ticari bir araç olarak görüyor. WOMM konferanslarına gidip, defterine yazdığı iki üç not, birkaç örnek ile, olayın anlamını kavramadan sahte, içten olmayan kampanyalar başlatıyor. Yeni müşteri yaratmak için, WOMM'un en önemli kısmı olan sahip olduğu müşterilerin deneyimini unuttular. WOMM ve viral pazarlama bir bölümün, belirli bir kişinin yaptığı iş değil, şirketin misyonundan çıkan bir sonuçtur. Öğrenilecek birşey değil, vizyon sahibi şirketin işleyiş şeklidir. Viral pazarlama için, siz, yalnızca müşterilerinizin eline araç verebilirsiniz. Bu araç, kaliteli müşteri deneyimi olabilir; yaptıkları hatayı anlayan ve özür dilemesini bilen güven kazandırıcı bir CEO'nun YouTube videosu ya da dizüstü bilgisayarının pili yüzünden bilgisayarı yanan bir müşterinin cep telefonu ile çektiği bir foto olabilir. Kontrol sizin elinizde değil!'

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats