Word of Mouth Marketing

Friday, March 23, 2007

'Eskiden Reklam Odaklıydık Şimdi Tavsiye'
Gençlerin medyanın gelenekselliğinden hoşlanmadığını ve her yerde tüketmeyi istediğini söyleyen Danimarkalı medya devi Egmont Grup İcra Kurulu (CEO) Başkanı Steffen Kragh, genç tüketicilerin yeni içerik formları yaratarak daha aktif olmak istediğini açıkladı. Ve ekledi "Gençler birden fazla mecrayı kullanıyor ve bu yüzden onların dikkatini çekmek çok zor hale geldi. Bu yüzden medya olarak daha hızlı ve kolay anlaşılır içerikler sunmamız gerekiyor. Genç tüketici aynı zamanda yeni içerik formları yaratarak daha aktif olmak istiyor'.

Benim söylediklerimi baska hangi yetkili ağızlardan duymayı bekliyorsunuz bir bilsem :)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats