Word of Mouth Marketing

Sunday, May 30, 2010

Sigortacıklıkta WOMM


Sigorta şirketlerinin en önemli reklamı hasar ödeme hızıdır. Bu nedenle şirketler hasar sürecini iyileştirmek için büyük yatırımlar yapıyorlar. Ancak bu performanslarını yeteri kadar dışarıya aksettiremiyorlar. hal böyle olunca memnun müşteriler susarken memnuniyetsiz müşteriler avazları çıktığı kadar bağırabiliyor. Yapılan bir araştırmaya göre memnuniyetsiz bir tüketici aldığı mal ve hizmetten memnun olan bir tüketiciye göre 11 kat daha fazla kişiye bu durumu anlatıyor. Bunun farkında olan AVIVA Sigorta zekice bir düşünceyle web sitesinde ödediği büyük hasarların miktarını ve ödeme süresini koymuş.

Ağızdan ağıza pazarlama sigorta şirketleri için olumlu değil daha çok olumsuz sonuçlar doğuruyor. Bu nedenle sigorta şirketleri diğer sektörlere nazaran müşteri memnuniyetine daha çok önem vermeli bu bağlamda müşteri şikayetleri yönetimi departmanları kurmaları gerekmektedir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats