İnternette kötü itibarı silmek, işenmiş havuzu temizlemekten zor

Reklamı değil arkadaş önerisini dikkate alıyor
REKLAMIN ürün duyurusu için önemli olduğunu hatırlatan Don Peppers, “Müşteriler birbirlerine reklamları değil deneyimlerini aktarırlar. Ürününüzün iyi olması gerekir. İnsanlara nelere güvendikleri sorulmuş. Yüzde 83 arkadaşlarının tavsiyelerine, yüzde 50 yabancıların önerilerine, yüzde 14 de reklamlara güvendiğini söylemiş” dedi. Peppers, Amazon ve e-Bay gibi sitelerin tamamen güven esasına dayalı olduğunu ve güven yaratarak bu kadar büyüdüğünü de vurguladı. Peppers ürün odaklı stratejinin yerini müşteri odaklı stratejinin aldığını belirterek, “Üründe pazar yapından müşteride ise müşteri payından söz edersiniz. Birinden birini seçmek zorunda değilsiniz; ikisini birden benimseyebilirsiniz” diye konuştu.
KAynak
0 Comments:
Post a Comment
<< Home