Word of Mouth Marketing

Friday, April 24, 2009

Olmayana odaklanmak mantıklı mı?

Farketing'in yazısı yıllardır anlattığımız tavsiye yolunu bir defa daha vurguluyor
Amazon.com yıllar önce bıraktı. Google hiç yapmadı. 0'dan başlayıp başarmış bir çok marka hayal etse bile kullanamadı.

İnternet'le uğraşınca insan daha iyi anlıyor. Düz, 'Gel benden al' türü televizyon reklamları hiçbir işe yaramıyor. Bilinirlik, imaj için belki biraz ama markayı ünlü, sevilen, güçlü yapan reklamlar değil.

İnsanlar.

Markamızı kullanıp, memnun olan, başkalarıyla paylaşan insanlar.

Yeterince müşterimiz varsa, ki markamıza aşık 10 iyi müşteri bile yeter, televizyon reklamına ihtiyacımız yok.

[Kendime not]: Olmayan değersiz sayılara değil (yeni müşteri alımına), olan değerli sayılara (markamızı severek kullanan müşterilerimize) odaklan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats