Word of Mouth Marketing

Friday, July 04, 2008

En Çok Arkadaşı Olanlar Kazandı : made by Kariyer.net


İş yaşamını hem çok seviyor hemde nefret ediyorum . Seviyorum çünkü para kazanmayı ,işini büyütmeyi , yeni müşteri bulmayı ve bu rekabet ortamında yaşamayı sağlıyor ; sevmiyorum çünkü her insanı( Müşteri, toplum ,tedarikçi, bayi,taşeron personel) kendi satış , müşteri sayısı ve kar hedefleri doğrultusunda ne şekilde kullanacağını düşünmekten çekinmiyor, biraz bencil ve metaryalist yani . Günümüz rekabet şartları acımasız ne yazıkki! Neyse şimdi geçelim , derin konular.

Gelelim kariyer.netin son wom uygulamasına .kariyer.net kendi site üyelerine demiş ki 'bana 4 arkadaşınızı getirin bende size Sony Ericcson kazanma şansı veriyim' .Ne de güzel olmuş. Mevcut müşterileri yeni müşteri edinmek amacıyla biraz hareketlendirmiş ve teşvik etmişler . Afferin Kariyer.net'e . Bayağı bir müşteri edinmişlerdir bence . Türk halkı çok okumayabilir ve bilgisi derin olmayabilir ama uyanık olduğunu unutmamak gerekir , pek kül yutmaz yani. Teklifinizin ona somut bir fayda getireeğine inanmazsa , kendini size kanal olarak kullandırtmaz , kendini boşu boşuna kasmaz . Bu işten nasıl nemalanacağı bilmek ister , 'bu işten benim karım ne peki' sorusuna anlamlı ve net bir cevap almak ister . Bence kampanya womm a giriş için süper bir örnek . Kariyer netteki arkadaşlara bu güzel ve somut womm uygulaması nedeniyle çok teşekkür ediyor ve kendilerini kutluyorum. Bu kampanya womm un referral programs&üyelik sistemi isimli bir türüdür. Yanlız eğer bir internet girişimi değilseniz ödül olarak maddi ödüllerle sınırlı olmadığınızı bilin . Biraz duygusal motivasyon faktörleri de koysanız hem üst sosyoekonomik gruplar hem de kadınlardan daha fazla yeni müşteri çekebilirsiniz

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats