Word of Mouth Marketing

Saturday, June 21, 2008

''Neden Her Erkek Kız Arkadaşına Bir WiiFit Almalı'

Wiifit Kızının Videosu
Wiifit Kızının Hikayesi
2 Milyon Kez İzlenen WiiFit Kızı Videosu Nintendo'yu Bile Şaşırttı
Biz ne diyoruz her zaman? Bir ürünün yarattığı değeri siz üretici yada marka sahibi firma olarak an-la-ta-mazsınız .Anlatsanızda bu inandırıcı olmaz . İnandırıcı olsada olsada kişinin anlayabilceği bir dilde(custimize) olmadığı için potansiyel müşteri bu mesajdan ekilenmez .
''Neden her erkek kız arkadaşına bir WiiFit almalı' isimli videonun vermek istediği mesaj ne kadar açık , net ve anlamlı değil mi . Video bir reklamcının, yine reklamcı olan kız arkadaşını filme alması ile ortaya çıkmış zaten . Unutmayın müşteri ürünü alma isteği duymalı , ürünü merak etmeli , ve ürünü yararını kendisi keşfetmeli buna kendi kendine ikna olmalı . Siz ürünü ve ürüne ait her bir özelliği ,faydayı ona sözlerle anlatmaya çalışmamalısınız . Bu deneyimi ona bizzat yaşatmalı yada başkası tarafından yaşanan bir tecrübeyi izlemesini sağlamalısınız .Zaten biz sürekli demiyoruz mu interaktif olan , user generated olan , amatör olan , hareketler çok güzel hareketlerdir diye.
Bir de ekonomik sisteme para kadınlardan gelir ve bunun finansmanını eşlerini mutlu etmek isteyen yada onlara kendilerini kabul ettirmeye uğraşan erkeklere yaptırır. Bu bakımdan da çok mantıklı bir kurgu olmuş . Kadınlar kullanılan erkekler sömürülendir Tebrikler tekrar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats