Word of Mouth Marketing

Tuesday, June 17, 2008

Çekim Anahtarlarından Biri: "Önceden Seçilmişlik"



Bir womm türü olan 'referans gösterme 'yönteminin kız tavlama konusunda nasıl kullanılacağını anlatan Sosyal Dinamikler firmasının seminerlerine katılmanızı ve yazar Mystery (Erik von Markovik)ın konu hakkındaki tespitlerini okumanızı tavsiye ederim . Özde anlatmaya çalıştığımız metodlar şaşırtıcı şekilde aynı. Farkımız ise benim markanızı yada ürününüzü potansiyel müşterilere nasıl pazarlayacağınızı anlatıyorken, Sosyal Dinamikler Ekibinin de erkeklerin kendilerini kizlara ve gruplara nasıl pazarlayacaklarını anlatıyor olması . Ancak bu firmadan arkadaşların bana gönderdikleri ekstra eğitim notlarını da okuduğumda kendi pazarlama araştırmalarım ve kişisel tespitlerimle % 90 oranında paralel olduğunu söyleyebilirim .Firmanın seminerlerine katılırsam daha detaylı analizlerimi de sizlerle paylasabilirim. Womm mantığı ile hareket etmek size hem iş hemde özel yaşamınızda çok yardımcı olabilir.

Semineri Düzenleyen Firma : Sosyal Dinamikler


'Kadınların beynine evrimsel olarak kazınmış pek çok önemli çekim anahtarlarından biri "önceden seçilmişlik"'tir. (Pre-selection) Bunu açıklayalım. Bir kadın, bir erkeğin cinsel olarak başka bir kadından hoşlandığını gördüğünde, anında ona karşı bir çekim hissetmeye başlayacaktır. Örneğin, barın yanında tek başınıza durun ve hangi kızların size baktığına dikkat edin, sonra bir de her iki yanınızda birer güzel kıza sarılmış olarak durun. Yanınızda kızlar olduğu zaman çok daha fazla kadının bakışları sizin üstünüzde olacaktır.'

2 Comments:

  • İhsan merhaba, güzel yazı tebrikler. Womm bence de çok önemli sana bu konuda kesinlikle katılıyorum, hem insanların kendisi için hem de markalar için. Yalnız bu baştan çıkarma tekniklerini yeni duyuyorum :)

    Genel olarak hayatta aslında birçok şey birbirine benziyor, doğada görüp keşfettiğimiz herşeyi yorumlayıp kendimiz için faydalı bir şekile dönüştürüyoruz.

    Uzun zamandır görüşemedik bir ara görüşelim diyorum ;)

    By Blogger Metin Kahraman, at 3:16 AM  

  • evet saol metin güzel görüşlerin için . Açıkçası bende bu konu ile ilgili detaylı bilimsel araştırma sonuçları vardı ,ancak açığa çıkartıp harcamak istemiyordum .Baktım ki bu konuda detaylı ve güzel çalışmalar yapan arkadaşlar var , dedim ki gün bu gündür ,womm un bu alanda da işe yarayacağını daha fazla gizlemenin anlamı yok . Buna istinaden yazayım dedim bişiyler :)
    kendini iyi bak Metin.

    By Blogger dogru meslek, at 3:44 PM  

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats