Word of Mouth Marketing

Friday, March 28, 2008

Aysun Kayacı: "Dağdaki çobanla benim oyum eşit olmamalı"


Haydi gel bizimle ol programının dün akşamki bölümünde Müjde Ar ve Haberci Çiğdem Anad ın Aysu Kayacı ile girdiği polemikler geceye damgasını vurdu .Programın reytingleri tavan yaptı. İşte Womm İşte sonuç
Diyaloglardan bir örnek

Aysu Kayacı : Ben vergi veriyorum niye vergisini vermeyen, çok özür dilerim herkes üstüme gelecek ama kalıp olarak söylüyorum, 'dağdaki çoban'la benim oyum eşit mesela. Niye? Hiç vergisini vermeyen biriyle niye benim oyum eşit. O benim kadar duyarlı benim kadar sorumluluk sahibi bir şekilde yaklaşıyor mu acaba" diye konuştu.

Müjde Ar: "O zaman en çok vergiyi veren 60 tane oy versin. Öyle şey olur mu?"
Orjinal Video

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats