Web Seminerlerinde WomM'i Anlattım
Öncelikle web seminelerinde bana da konuşmacı olma imkanı tanıyan Botego'dan Ekim Kaya'ya ve beni kendisine öneren Gomedia'dan Gökçen karana teşekkür etmek istiyorum .
Bunun yanında benden bir önceki seminerden sonra mekandan ayrılmayıp , beni dinlemek için yaklaşık 2 saatini bana ayıran tüm dinleyici arkadaşlarıma buradan şükranlarımı sunar , hepsine canı gönülden teşekkürü bir borç bilirim . Gerçekleri öğrenmeye zaman ayıran ve bu paylaşıma imkan sunan herkese saygılar sunarım
Seminerden kısa bir bölüm izlemek isterseniz buyrun .
1 Comments:
Öncelikle doyurucu bir içerik hazırlayıp, bizlere sunduğunuz için teşekkür ederim. Seminerde tuttuğum notlarımı(aklımda kalanlar) yazayım, katılmayanlara da faydası olur inşallah.
Ürün etkili bir şekilde nasıl pazarlanır?
- Word Of Mount - Ağızdan ağıza
- İnsanlar satıcılara güvenmiyorlar; kime güvenirler? Kendilerine benzeyenlere...
- Müşterinin satın alma sürecini iyi analiz etmek gerekir(Müşteri A ürününü niçin alır, hangi kriterleri göz önünde bulundurur gibi).
- Toplumdaki kitleler için topluluklar oluşturmak gerekir(Gnctrkcll gibi). Öyle bir topluluk ki, dışarıdakiler içeriye girmek istemeli.
- Ürünü yeterli hale getirmek için şu soruyu soralım : Beni arkadaşına tavsiye eder misin? Evet ve Hayır cevaplarının nedenleri bizi doğru yola götürür.
- İhtiyaç olan paradan ziyade güvendir.
- Görsel reklama ayrılan yatırımlar, deneyimsel projelere doğru kaymaktadır(büyük firmalar WOM'un etkisinin farkına vardılar).
- WOM'un malzemesi gençlerdir. Daha sonra kadınlardır(espri yapmayalım burada :) ).
- Hedef, ürünün reklamını ve başarısını müşteriye yaptırabilmektir.
- Görsel öğeler yazılı öğelere nazaran hafızada daha kalıcıdır(%90 çokluortam, %10 okuma)
- Video -> Resim -> Yazı (etki soldan sağa doğru azalır).
By Unknown, at 1:46 PM
Post a Comment
<< Home