Word of Mouth Marketing

Sunday, February 03, 2008

Markaların Mesajları Müşteri Sohbetlerinde Yayılıyor

Farketingden Can Turanlı'ya pazarlamaya yaptığı katkı ve bilinçlendirme çabalarında ötürü çok teşekkür ediyorum. Yazıda önemli gördüğüm birkaç nokta şunlar.

'Sizin ürünleriniz veya servisleriniz umrumda değil , ben ben , arkadaşlarım yakınlarım ve sadece bazen diğerleri ilgilendiriyor .Ama diğerlerinin sadece benden faydalanmak ve benim paramı almak isteyen insanlar veya şirketler olabileceğini düşünüyorsan yanılıyorsun.( Müşteri )'

'Markamızın mesajı müşteri sohbetleri ile ilerliyor İstediğimiz kadar kendi dilediğimiz mesajları iletmeye çalışalım , mesajımızı da bu sohbetler belirliyor.'

'Pazarlamanın amacı insanların bir sonuca varmasını sağlamak değil , marka mesajımızı müşteri sohbetlerine yeterince ve doğru olarak taşıyabilmektir.'

'Asıl mesela yaptığımız herşeyin müşteri sohbetlerine nasıl konu olacağını bulmaktır. Anlattıklarımda yaptıklarında benim veya çevremin hayatını değiştirecek ne var.?'

'Ben ancak hazır olduğumda fikrimi değiştiririm .Ben ancak istediğimde hazır olurum .Ben ancak dinlersem isteyebilirim . Ben ancak yakın çevremi dinlerim .'

.Merak edenler için linki burada .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats