Word of Mouth Marketing

Thursday, February 21, 2008

Bir Sonraki İnternet

Experiental Marketing ajansı Spy ın kurucularından Murat Yurddaş'ın trend analizleri çok ilginç . Trenddesk gerçekten bana ilginç fikirler veriyor . Bilmedikleriniz varsa haber vermek istedim .
Stumble Upon
Bebo
Meebo
Joost
Metacafe
Fon
I Concent.com
Loopt
Murat Yurddaş 'ın ilginç bir çalışması da 'Generation C' videosunda . Murat Bey inovasyonun kaynağının müşteri olduğundan bahsediyor. Ben bunu bir womm yöntemi olarak Co-creation adıyla eğitim içeriğime dahil ettim . Ve sadece şu ana kadar bu co-creation konusu ile ilgili Türkiye ve Dünya'dan 40 gerçek uygulama örneği bulmuş durumdayım .Ancak bendeki bilgi , bir şekilde size geçmediği sürece , para olarak ekonomiye başarı olarak ta size dönmeyecek .

Murat Yurddaş 'ın yorumlarını dinledikten sonra , bir kez daha dogru yolda ilerliyor olmaktan dolayı ,kendimi daha mutlu hissettim şu an .Cok şükür.

Saolun Murat Yurddaş :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats