Word of Mouth Marketing

Sunday, February 10, 2008

Alıyorum Seviyorum


Sizin ürününüzü kullanan ve bundan çok memnun olan insanlara , bu memnuniyetlerini başkaları ile paylaşabilecekleri bir platform sunuyormusunuz ? (Bu platform web tabanlı da olabilir fiziksel deneyim paylaşımı ortamları sunmak şeklinde de). Eğer bu platformaları müşterilerinize sunmuyorsanız , işiniz zor demektir. İnsanlar sizin markanızla ilgili tutkularını , coşkularını ve sevgilerini başkaları ile paylaşmak istediklerinde onlara yardımcı olmak size yeni müşteri kazanmak anlamında ciddi bir geri dönüş sağlayacaktır . İnsanları işte bu tutkular harekete geçirecek ve size yaklaştıracaktır. Bununla ilgili örnek bir projeyi Bülent Bey hazırlamış . İncelemenizi isterim. Alıyorum Seviyorum

2 Comments:

  • This comment has been removed by the author.

    By Blogger Bülent Sakarya, at 1:24 AM  

  • ihsan bey site ile ilgili yazınız için teşekkür ederim.

    halen istanbuldayım. bu yüzden sitenin yeni yapısı için yaptığım çalışmaları aralıklı olsada sürdürmeye devam ediyorum.
    size daha önce verdiğim web adresinin sonuna 5 koyarak yeni versiyon çalışmaları ile ilgili bilgiye ulaşabilirsiniz.

    umarım geçiktirdiğim bu yeni versiyon çalışmalarını kısa bir sürede netleştiririm.

    tekrar teşekkürler.. iyi çalışmalar..

    By Blogger Bülent Sakarya, at 1:29 AM  

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats