Word of Mouth Marketing

Thursday, January 10, 2008

Turizmde Bu Yılda Kaynaklar İsraf Edilecek Gibi Duruyor

Bu sene de ne yazıkki güncel pazarlama yöntemleri ile ilgili bilgi eksikliği nedeniyle ülkemizin tanıtımı , etkisi sınırlı olan ve yanlış yöntemlerle yapılacak . Üzülüyorum bunca yanlışlığın yapılmasına. Ahmet Durmuşuğlu arkadaşımızın yazılarına göz atmanızı dilerim . Tamamına katılıyorum. Tespitleri ve analizleri gerçeklere ışık tutuyor . Kısa bir alıntıyı aşağıda bulabilirsiniz .Teşekkürler Ahmet.
''Ülke tanıtımının çok farklı durumlara hazırlıklı olarak yürütülmesi gerektiğini düşünüyorum.140 milyon dolar ayırıp, ajanslarla sadece reklam faliyetleriyle değil.Örneğin;Yıl içerisinde, Kriz dönemlerinde ne yapıldı kriz iletişimi adına? Hiçbir şey.
Bu sene pazarlamacılar tarafından sıkça sözü edilen bir kavram vardı. Womm "Kulaktan kulağa pazarlama" Turizm için çok etkili bir silah, çünkü insanlar genelde tatil planlarını duyduklarından etkilenerek yapıyor.Bu etkili gücü eğer kontrol edebiliyorsanız çok iyi yönde sonuçlar alınabilir.Tabi bu silah için öncelikle yetkili kurumların halkımızı ,özellike turistik yörelerdeki insanlarımızı bilinçlendirmesi gerekiyor.Bu bölgelerde yaşanılan talihsizlikleri hepimiz duyuyoruz.Bu da Büyük çaplı iletişim planlarını gerektiyor.
Kazasız belasız bir turizm yılı dilekleriyle...''

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats