Reklamlara ve Tüm Etkileşimsiz , Tek Yönlü Pazarlama Araçlarına Dikkat
Can Turanlıya Araştırmaları için teşekkürler
Reklamlarla ilgili bir iki istatistik
Bir araştırmaya göre, reklam aralarında izleyicilerin,
%41.2'si kanallarda sörf yapıyor.
%33.5u odadakilerle veya telefonda konuşuyor.
%30.2'si başka hayallere dalıyor.
%5.5'u reklamları pür dikkat izliyor.
Yorumlar : Televizyon reklamcılığının can çekiştiğini düşünüyordum, yukarıdaki istatistik düşüncemi doğrulamış oldu. Artık marka olmanın gereği, spesifik bir kitleye hedeflenmek. Bu nedenle cümle aleme aynı reklamı izletmek (üstelik izlemediklerini bile bile), çuvalla parayı reklam kanallarına ödemek çok anlamsız bir hal aldı.
Nedenwomm derki : Daha çok sattırmayı başaramayan pazarlama müdürü , genel müdürü de elinden tutar götürür. Dikkat!
1 Comments:
can turanlı:)
By h k, at 12:41 PM
Post a Comment
<< Home