Word of Mouth Marketing

Friday, January 25, 2008

Markadan Müşteriye Doğru Yaptığınız 'Mesaj İletim' Çalışmalarını Azaltın




(Buradan daha önce sizlere defalarca anlatmaya çalıştığımız konular , baska önemli ağızlardan da bundan sonraki süreçte sık sık tekrar edilecektir . Artık tüketiciye mesaj verme esaslı faaliyetlerinizi bir kez daha düşünün.. Aşağıda Facebook'un patronu Zuckerberg'in konu ile ilgili neler yaptıklarını anlattığı bir röportaj bulacaksınız )

'' Facebook'ta asıl olan şu: İletişim artık markadan tüketiciye değil, tüketiciden onun arkadaşlarına ya da ailesine doğru ilerliyor. Paylaşılarak yayılıyor

Facebook'un patronu Mark Zuckerberg, Facebook reklamlarını kısaca şöyle özetliyor: "Kullanıcılar tarafından benimsenmiş ürün ya da hizmetlere, reklam mesajları eklemek. Bu konsepti insanlara açıklamak çok da kolay değil. İlk bölüm, marka ile ilgili kullanıcı tarafından gelen tavsiyeleri içeriyor. Kullanıcı bir işletmenin sayfasını ziyaret ettiğinde, markaya olan bağlılıklarını tüm ağ ile paylaşmak isteyebiliyorlar (bir fanatik olarak kayıt oluyor ya da duvarına yazı yazıyor). Ayrıca Facebook kullanıcıları Beacon programı ile bir markanın kendi web sitesinde de belirtmek istediklerini yazabiliyor.
Örneğin, kullanıcılar eBay'de bir şey satmakta ise, Blockbuster.com'dan bir film kiraladıysa ya da Amazon.com'dan bir kitaba oy verdiyse, bunu ağında yer alan kişilerle paylaşabiliyor.''

Yazının Orjinali:

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats