Word of Mouth Marketing

Saturday, January 12, 2008

5. Geleneksel Türk Blog Yazarları Toplantısı


Toplantıya katıldım. Çokta güzel oldu .Gelmeyen arkadaşlar için çok üzüldüm.Bundan sonrakine bekliyoruz sizleride inşallah . Bloggerların fikri haklarının nasıl korunacağı hakkında konuştuk .Bloggerların nasıl para kazanabilecekleri hakkında konuştuk . Markaların ürünlerini kullanan bloggerların ,bu ürünler hakkındaki deneyimlerini paylaşması durumunda , yaptıkları yorumlarda ne kadar özgür olma şansları var bunları konuştuk . Mesela kullandıkları markanın ürünü ile ilgili yazdıkları yazılarda ''amma dandik ürün , hayatımda gördüğüm en kötü ses kalitesi, performansı birkaç kullanım sonunda bayağı bir düşüyor ' gibi yorumlar yapabilirler mi ?'' bunları konuştuk . Ben bilmediğim pek çok şey öğrendim .Bu arada bloggerlar arasında , bugüne dek kendini tanıtma şansı bulamamış çok yetenekli , zeki ve nitelikli arkadaşlar olduğunu gördüm . Blogger olmak güzelmiş:)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats