Word of Mouth Marketing

Saturday, January 26, 2008

2007′de 22 milyar ( tüketici tarafından oluşturulan ) video izlendi!



Admarketumdan Özgur Öztürk e pazarlama profesyonellerinin bilinçlendirilmesi konusunda yaptığı çalışmalardan ötürü çok teşekkür ediyorum. Admarketum
''Accustream iMedia Research’e göre 2007 yılında bir önceki yıla oranla % 70 artışla tam 22 milyar consumer-generated video izlenmiş… Rakam inanılmaz hakikaten.
2008 yılında beklenti 34 milyar video izlenmesi. İşte WOM’un büyüklüğü…''

''Geçmişte, pazarlama daha kontrollü, daha kontrol edici konumdaydı ve iletişimini tek taraflı şekilde reklam ve basın bültenleriyle yapıyordu ve bu çok da güvenli bulunuyordu. Pazarlamacılar artık daha çok olanak sunan ve akabinde de katılım sağlayan durumunda olacak. Gelecekte tüketiciyle aynı olmasa da benzer dili konuşan, onları anlayan, onlara olanak sunan, onları sürecin içine sokan kurumlar daha başarılı olacak.Pazarlama artık olanak sunar hale geliyor' 'Değişen Pazarlama '

1 Comments:

  • İhsan, bu ne güzel bir giriş, mutlu oldum.
    Ümit ederim takip edilecek bir blog hazırlıyorumdur. :)
    "Neden WOM" da benim sürekli takip ettiğim sitelerden biri, biliyor musun?
    Ve asıl ben sana teşekkür ederim özellikle WOM alanında yaptığın çalışmalar ve bu dopdolu içerik için.

    By Blogger Özgür Emre Öztürk, at 6:49 AM  

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats