Word of Mouth Marketing

Tuesday, October 16, 2007

Reklam Bütçelerini Arttırmak Gerçek Bir Çözüm mü ?

Yavuz Odabasi hocamız günümüzdeki yanlışlarla ilgili pek cok konudaki gercekleri ustaca dile getiriyor.
Tüketici ile iletişim kurma yolu olan reklamlar bu konuda oldukça etkisiz kalabilmektedir. Bunun en önemli nedeni, reklamların duygulara oldukça iyi biçimde hitap etmelerine karşın, tek yönlü olmaları ve çabuk tüketilmeleri nedeniyle yaşanan deneyimlerin yanında oldukça etkisiz kalmalarıdır. Bir başka nedeni ise, reklamların ticari niteliklerinden dolayı, çok da inandırıcı olamamalarıdır. İnandırıcılık için sadece duygulara, kalplere hitap eden reklam kampanyaları yeterli değildir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats