Word of Mouth Marketing

Friday, October 26, 2007

Johnson&Johnson Reklam Harcamalarındaki Son İki Yıllık Değişim


Şirketlerin kendi satış hedeflerine ulaşamalarına en fazla katkıyı sağlayacak pazarlama araçlarına kaynak ayırmak istemeleri gayet önemli ve doğaldır . Çünkü bu tercih sizin başarı ve başarısızlığınızı belirleyecektir . Eğer kullandığınız pazarlama araçları , umduğunuz ölçüde işe yaramazsa , demoralize olursunuz , hem kendinize hem de işinize olan inancınızı yitirebilirsiniz.

Bu nedenle pazarlama adına kaynak ayırdığınız proje , size başarı getirmelidir. Ben bunun için çalışıyorum . Kendinizi koruma içgüdüsü ile sadece sonuçlarını ölçebildiğiniz araçlara bütçe ayırma prensibi sizi hüsrana uğratabilir, benden söylemesi . İnsanların mutlulukları ,moralleri ve kendilerine duydukları güven benim için önemlidir.
Kaynak Link

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats