Word of Mouth Marketing

Wednesday, May 16, 2007

Yonjadan Kız Ayarlamaya Çalışan Arkadaşlar : Tek Yol Bu Değil

Seth Godin, günümüz ilgi çekmeye çalışan klasik metotlarını, evlenmek isteyen birinin, bekarların gittiği barlara gidip her önüne gelene evlenme teklif etmesiyle bir tutuyor
‘Bu yöntem evlenmek için ne kadar saçmaysa, geleneksel reklam metotları da o kadar saçma’ diyor
'Yapılması gereken adaylarla çıkmaya başlamak doğru kişilere , doğru yerde , doğru şeyleri söylemektir 'diyor Seth Godin


Yukarıdaki linke tıklarsanız yonjada kız arayan arkadaşların , elde etmek istedikleri kız için neler yaptığını ve bunların etkisinin ne kadar az olacağını görebilirsiniz .

Hedef kitlenize mesajınızı ulaştırmak için bu tür klasik itme sistemi mantığı ile çalışan mecralar size sadece vakit kaybettirecektir.

Hedef kitlenizin sizin hakkınızda konuşmasını nasıl sağlayacağınızı düşünmelisiniz , karşı tarafın sizi kabul etmesi için , onu zorlamaya çalışmak ,kendinizi ona güzel şekilde sunmaya çalışmak , çok etkisiz ve eski bir modeldir , işe de yaramaz , deneyin görün ... Womm + istek yaratmak bildiğim en etkili araçlar

Labels: ,

1 Comments:

  • Çok doğru, bir kıza sizin yanaşmanız değil, bir kızı size yanaştırmanız gerekir.

    Gerçi ben bu deneyi yaparken hiç bu kadar derin düşünmemiştim :)

    By Blogger Unknown, at 7:41 AM  

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats