Word of Mouth Marketing

Tuesday, April 03, 2007


Turkcell ve Alt Bayiileri Hepbirlikte Tekyürek

Bu akşam Yeşilköy'de Turkcell'in bayii toplantısında idim.
Gerçekten harika bir etkinlik oldu ve ben emeği geçen bütün arkadaşları kutlamak istiyorum .Beyazın şovunu yapmadan sahneyi terketmesi , bizde tabela alacakmıyız sorusunun 19 defa sorulması :) , çekilen halaylar , Seda Sayan ın son kasetinden parçaları ,'Vodafone u kafanıza takmayın ' cümleleri wom olarak dönüşte etrafa yayılacak mesajlardı .
Bildiginiz gibi ağızdan ağıza pazarlamanın % 70 i yüzyüze % 90 ı da offline (internet dışındaki ) kanallarda gerçekleşir .Hal böyle olunca hepinizin ' Zaten bir bunu biliyorduk ,senelerdir bayi toplantıları yapılıyor 'dediğinizi duyar gibiyim . Ama benim kafamda hemen hemen bütün yollar müşterilerin birbirleriyle ve marka ile çok güçlü bir etkileşim içine girebildiği eventlere ( konser , parti , yarışma , sohbet , konferans , piknik , kokteyl ..) çıkıyor arkadaşlar.
Şimdi artık Womm un anlamını ve etkisini öğrendiğimize göre , bu tip organizasyonları daha sık periyotta , daha yaratıcı aktivitelerle destekleyerek gerçekleştirelim . Müşterilerin birbirleri ile paylaşımını daha fazla sağlayacak uygulamalarla zenginleştirelim. Bu tip etkinlikler müşterilerin Turkcell'le ilgili yaşadıkları tüm olumlu beklentileri ve deneyimleri çok fazla kişiyle kolayca paylaşabileceği ortamlardır .
Bu etkinliklerin etkinliğini arttırmak ile ilgili henüz dünyada benzer bir uygulamasını görmediğim veritabanı temelli çözümlerim de artık kafamda iyice netleşti arkadaşlar , ama buraya sıkıştırmayım .

Sahi siz müşterilerinizi en son ne zaman toplayıp biraraya geldiniz .? Bence daha fazla geç kalmayın .

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 

View My Stats