Walter Carl da yine Womm Konferansında çok güzel bir sunum yaptı bizlere .
Özetle şu konular üzerinde durdu :
- İnsanlar iyi ile kötü , orjinal ile kopya arasındaki farkı görmek ve bilmek istiyor .Bu womm ile sağlanabilecek bişiy .
- İnsanlara kendilerini özel hissedecekleri projeler geliştirmelisin ki senden bahsetsinler
- Wom un amaçları ,müşteri sadakati sağlamak , olumsuz söylentileri azaltmak , müşteri hakkında bilgi edinmek ve daha yakından tanımak ,yenilik yaratma fırsatları yakalamak
- Ağızdan ağıza anlatılan şeyler bize zarar ettirecek kadar ciddi olabilir
- Wommun ölçümünde kesinlikle sektörel kriterler belirlenmelidir
- Womm un başarısı net destekleme skoru ve müşteri memnuniyeti endeksi ile birlikte değerlendirilmelidir
- Müşterileriniz sizi destekleyenler ,sizi engelleyenler ve pasifler olmak üzere üç ana gruba ayrılır
- Womm müşterilerle ilişki kurmaktır , onları dinlemek ve ürünün etrafından komuniteler kurmaktır
0 Comments:
Post a Comment
<< Home